torsdag 9 januari 2014

Nervvrak..?

Det här med att leva med ADHD är inte alltid så lätt !
Det syns inte utanpå men jag vet det själv inom mig!
Jag har ett hett humör på grund av min ADHD, visst, jag vet hur jag ska hantera och kontrollera den, men ibland så blir det bara för mycket !
Som jag skrivit innan så kan jag bryta ut o gråt lite hipp som happ, det behöver inte direkt ha hänt nåt speciellt för att det ska hända..
De händer i princip aldrig men dessa förbannade attacker kan komma precis närsom!
Ett exempel jag kan säga var när jag var o handlade och tårarna bara kom utan förvarning när jag stod i kön till kassan.. 
Detta slutade med att jag bet ihop (försökte) och fick betalat sen var jag ruskigt snabb ut till bilen, som jag hade då, och sen va de kört!!
Tårarna bara strömmade ner för mina kinder hejdlöst!
Jag hade verkligen ingen kontroll över dem..
Jag är glad att jag hann sätta mig i bilen innan de bara kom, BAM!!

NEJ, jag är inte ett nervvrak...!

Om inte jag hade haft min ADHD så hade jag garanterat inte vart jag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar