tisdag 4 februari 2014

Nervositet.....

Hej alla glada fina människor där ute !


Idag är de bara en vecka kvar till jag ska på sista läkarbesöket(gruppmöte) innan min Gp-Op :D
Kan säga de att jag är duktigt nervös !
Jag längtar såå tills jag får börja mitt nya liv !

Retar mig dock som fan på dem som säger att jag kommer att bli en helt annan person(få en ny personlighet) efter min op.. 
Visst kommer jag ändras, på UTSIDAN, men jag kommer fortfarande vara jag!
Dock med en smalare och sundare kropp !

Jag gör denna op av en enkel jävla anledning!
För att jag helt enkelt inte kan gå ner i vikt på egen hand, jag gör inte denna op för att ag är FEG, verkligen inte!
De som verkligen känner mig vet hur jag har kämpat framförallt hur länge jag har kämpat!

Jag vet att väldigt många ser denna op som en enda feg utväg från övervikt men jag vet att fler vet att denna op räddar många från att dö av sin övervikt med..
Denna op kommer antagligen att rädda mitt liv !


Jag kommer att uppdatera bloggen under min resa så att ni som vill kan följa mig på vägen :)




PeaceAndLove<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar